Why isn’t my code working?

I am making a new project called vehicle tycoon but some of the code isn’t working. I can’t see any errors so can someone help me? Here is the project link:

Press play and start playing. The nut gives money but when it changes into a gear it does not give any money. Does anyone know why this is?

7 Likes

It says that it is a remix

2 Likes

Idk why it says it’s a remix. I didn’t borrow any code. Lemme check.

3 Likes

I’m gonna add beta testing so fill out this poll.

Do you want to Beta test for my new game?
  • Yes
  • Maybe. Don’t tag me all the time.
  • No
  • Accidental cote

0 voters

3 Likes

I mean vote not cote

2 Likes

It hasn’t got anything to do with the remix
It’s the fact that if an Object changes text that the code stops working
A similar bug happened to me in a project

3 Likes

Wait really? I’m gonna have to do it with different objects then.

1 Like

I’m gonna start tagging from the next update. I found a fix for the bug and added more stuff.

2 Likes

Does anyone have suggestions for what I could add? I’m working on adding upgrades for workers and conveyors.
@DolphinGirl7 @PumpkinGirl @C.H.Rissole @RonAstern123 @Aqua

4 Likes

What about adding new cars you can buy for coins? Different types of cars, I mean.

2 Likes

Idk it is already fun but i agree with @DolphinGirl7

3 Likes

very nice so far - love the intro, gameplay and little animation in the menu!

only suggestion would maybe be some instructions,
was difficult to figure out how some things worked to begin with

4 Likes

2x points
Gooden conveyor - increases points

1 Like

Great idea.

I realized that it is hard to find out how things work cuz my dad was so confused when I showed it to him.

2 Likes

I think you mean golden and I think that the conveyors should change into different materials when you rebirth. It’s not a tycoon without rebirths.

1 Like

I added both of these. Same link as before. Time to really work on the upgrades and rebirths now.

2 Likes

Looks good! This time it was much easier to figure out with the added instructions, and I loved the new cars you were able to buy.

1 Like

@Nameless_gamer I found a bug It won’t drop the bolts (I don’t know what they are supposed to be so lol)

1 Like

What do u mean it won’t drop the bolts? Did u press any buttons or something? Some of the things r still being made.

Hmm I did press the Add vehicle

1 Like