Who are your hero(es) on HS?


#1

my heroes are everybody who comes to this topic
plz dont flag


#2

Yay someone thinks I'm a hero!!!


#3

Like person I learned most from? @kvj and @MagmaPOP


#4

@phase_admin is mah hero


#5

ya people come to this topic


#8

:open_mouth: :expressionless:


#9

heheheh he's gonna pay


#11

um :expressionless: I dont know if you awnsered this but whos your hero on HS


#12

Probably @nancy_the_rock


#13

My heroes are

@Maltese
@Dylan329
@KVJ
@XiaoMiaoMi
@Rawrbear
@Valgo
@Waffle_Draws
@AvocadoDont
@LavenderArts


#14

Why am I your hero?

Lol


#15

I love your art and you inspire me!


#16

and Sheniqua, of course. Who doesn't love Sheniqua.

ᕕ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ - I don't.

lerry stop with your sudden outbursts.


#17

:o w h a t

no comprehendo
is that right grammar


#18

Why are you surprised

I bet you are almost everyone's hero XD


#19

:0 thanks so much!


#20

Sorry to burst your bubble but a lot of people. XD


#21

Hmm

A lot of people wish to be like you
cough cough meeee


#22

THANK YOU SO MUCH @Sweetlina!


#23

No problem SENPAIII