Videos Created by Hops!

What is this?

Well nvm lol

What is the out of my comfort zone part?

2 Likes

Yeah, every time I make a video I end up messing up like crazy, or being super cringy. I wonder what y’all will think abt my voice?

2 Likes

To sound almost like everyone else’s here lol

2 Likes

Well let’s just say it’s smth I’ve never really tried before. And I’ll record the whole thing, struggles and all. I’m aiming for a 10-15 minute video

1 Like

Well I promise it’s not :joy: . It won’t be “educational” tho, as it won’t teach anything, tho it will show what can and can’t be done in hopscotch, almost like a documentary?

2 Likes

I know, He Can Be a Boss Battle at The End of The Game with 1000 Health

Nice can’t wait to see them!

2 Likes

Perious Parallelogram already released

No it isn’t
But perilous parallelogram is

Oof I’ve been saying it wrong for like a month now

Welcum too the forum

3 Likes


How To Make a Parkour Game
I wanna Creator Spotlight
3 Likes

(@FearlessPhoenix and @SilverStar)

4 Likes

Try and try and maybe you will get creator spotlight

3 Likes

I thought creator spotlight must be a YouTube video?

1 Like

Yeah, I think it does.

4 Likes

oh dang I forgot to work on my coding vid last weekend. Will hopefully work on it sometime soon :)

4 Likes

do you have the link by any chance to your video?

1 Like

No, I can only Use Catbox

1 Like

As in you didn’t upload it?

1 Like