Videos Created by Hops!

oh my gosh, that is amazing! the transformation between areas is awesome, and the “yakushima welcomes you” sign looks awesome. great job on this!

6 Likes

looks great! i love it!

6 Likes

thank you so much :))

thank you too :blush:

7 Likes

It looks soooo cool! Really good job!

Suddenly I also can’t view videos :confused:
Glad you also showed some photos!

6 Likes

Thanks! Sometimes it takes a couple mins of trying and/or trying to play it multiple times

7 Likes

All I can say is
: D

5 Likes
6 Likes

Wow. A really weird glitch.

Looks to me like the tile failed to go back to its full size. It’s like it’s literally at a size of 0, lol.

3 Likes

Do you want to see an average one of my speedruns for level 7? Im getting really good at that specific level to get it below 45 lol

3 Likes

Me who attempted to Speedrun the game and posted it on YouTube: Sure

4 Likes

You made the front cover on YouTube, lol… though, that’s probably because I’m subscribed to you…

4 Likes

Ooof that reminds me I need to make some vids for my yt channel

4 Likes

I tried recording a video of me speedrunning… and wow screen recording makes things slow. 5 seconds slower then normal. Im still gonna post it ig but just play it in 1.5 speed or smth idk. And ignore the timer. But at least you can see how i move through it

5 Likes

Did you become victim to those bugs in the game while you were speedrunning. I just made it so speed values for the player can also be read under the debug screen… to make it easier for me to debug…

I just got the glitch to occur on my end, and I caught it all on tape

4 Likes

Idk… which one is it lol

But screen recordings normally just make everything run a bit slower, especially extensive things like Hopscotch projects with a bunch of code

4 Likes

I can’t really show you because A. Catbox videos don’t load on your end for whatever reason / is blocked on your device, and B. I’m no longer allowed to share any videos from my YouTube channel due to possible Private Info the channel may contain (which I’m not associated with, btw, they have nothing to do with me).

For everyone else who can load videos from catbox, here’s a vid of the glitch:

To put it in words, Squaeyron gets stuck in midair and snaps into position after jumping.

5 Likes

This is my very bad speedrun because of screen recording lag:

5 Likes

:tada:First HS YT video!:tada:

@The_Raptors
(i know its painful to watch iPad footage in a short but I don’t have a phone)

7 Likes

@Crosbyman64 this could be better bc theres still something wrong with the controls idk but its cool

3 Likes

What bug did you discover regarding the controls?

3 Likes