TUBM; The User Below Me // Topic 4

Nope, i haven’t

tubm has played sword or shield

2 Likes

Nope, that game didn’t interest me.

Tubm has played a 3DS Pokemon game.

4 Likes

i was going to play sun and moon, but i was a lot younger and my mom and i couldn’t figure out how to purchase, it kept telling us no lol

tubm has played let’s go pikachu or eevee

2 Likes

No, but it looks like a really cute game!

Thinking about playing now, if you can?

Tubm will answer me lol

4 Likes

maybe, i might play ultra moon or i might just play moon

tubm has played a different pokemon game than what i’ve mentioned

2 Likes

I played Omega Ruby, Silver, Platinum, Legends: Arceus.

Tubm has played an old Pokemon game.

5 Likes

No :grimacing:

tubm plays or played pokémon go

3 Likes

Nope, I haven’t even downloaded it :0

Tubm has seen a komodo dragon.

5 Likes

i don’t believe so
(yay! just got likes back)
but tubm has

3 Likes

A picture of it, but not irl.

Tubm realizes I just like replying to them.

6 Likes

maaaybe

tubm has played pokémon unite

4 Likes

yeah ive played it. don’t like the concept, the execution was alright though

tubm has seen paldean wooper

5 Likes

yesssss

tubm likes lechonk

4 Likes

What is lechonk???
TUBM will guess my true pronouns!
This is so fun :joy: :star_struck:

2 Likes

i already know, you told me lol

tubm has autocaps off

3 Likes

Nope never! Auto caps are too good :rofl: :stuck_out_tongue:
TUBM is over the age of 10

2 Likes

will not share my age, but yes

tubm likes emojis

4 Likes

I LOVE EM
TUBM Has an iPhone

3 Likes

I do!

TUBM is currently eating strawberries

3 Likes

No but I like them!!
TUBM has/has used a Gameboy

3 Likes