Trust Level Requirements

oh okay that’s easy

9 Likes

yeah just weird that you dipped below by 1300 so quickly that’s all

7 Likes

Probably just had 1300 posts made 100–103 days ago that were keeping me above the requirements

10 Likes

how close am i to reg?

3 Likes

heyy im almost there

11 Likes

Hi! Welcome back!

I like your new pfp!

6 Likes

Im like a month away from member or maybe even… regular

The excitement is at an all time kinda high? (There are way more exciting things in life so it’s not like this is the only thing keeping me going)

6 Likes

I have no idea how you are not member yet, iirc you have met all the requirements long ago

5 Likes

their trust level got locked I think

5 Likes

Yep. Because of past actions on previous accounts. So they locked my trust level to make sure that I am not gonna go wild and tear the forum apart… again. Or something like that lol

6 Likes

Oh.

Well, your a nice person so

Sorry I don’t know what to say :sweat_smile:

5 Likes

Yeah. Thank you. i dont really know what to say either :)
my past included a series of misunderstandings, overreactions, and emotional problems which causes turmoil sometimes. Either way grow from the past and dont make it your future or something like that. It’s not too important in the present afterall it was literally years ago. That’s where I end this convo because it’s complicated to talk about and not very interesting tbh (the convo about my past not just like in general) anyways night y’all i got many-a things to do before sleep and i hast procrastinate enough!

6 Likes

Okay!

Good night, or morning idk

6 Likes

call me trust level 2 'cause i’m irregular

7 Likes

Hi irregular, I’m I_Cant_Code! /t

7 Likes

Hi, I_Cant_Code, I’m dad. >:] /t /j

6 Likes

:sob:

6 Likes

how close am i to reg now?

@I_Cant_Code i see u online always lol, hii (i finished my hw finally for today :grin: :face_holding_back_tears:)

4 Likes

hello! That’s nice! Homework is so annoying! I have homework due next Tuesday but we have Monday off :grinning:

And yes, I’m always on I don’t have anything better to do lol

:))

3 Likes

same on monday! i hope i dont have school tmro like i dont wanna go there its so boring specifaly some of the kids that i have beef with cuz their delusional :grin:

IKRR :sob:

My mother particily babysits me n tells me to do my hw :frowning:
but I HAVE HAPPY NEWS THOO SO IM HAPPY ABT THAT!!
i think were not supposed to talk here lol well bai maybe? the lil chat was fun i will go back to stalking and being bored:( cuz i cant chat here we wont be on topic :sob:

2 Likes