The Bullied Newbie (a hopscotch play) (PLAN)

hopscotch
forum

#1

Hi guys! I've decided to make a Hopscotch Play, with actors and everything! I'm the director, and there WILL be an assistant director :wink:
Get ready to read!!

So, the Hopscotch Play is about a new Hopscotcher/forumer. He/she keeps asking SO many questions, but nobody notices her/him. Then, a leader see's all the questions, and helps out the newbie. Next, regulars start being mean to the newbie because he/she doesn't know about the forum and/or coding. Then, a regular shows off a BEAUTIFUL drawing, while the newbie shows off a cringey drawing. Then a person from THT and/or a different leader stands up for the newbie, and the regulars back off.
Like it? If u think it should be about something else, just tell me!

Acting jobs:
1 REAL member(main): @FascinatingTreehouse
2 REAL leaders(main):
FULL!4 REAL regulars(secondary): @KVJ @BellaWafflez17 @SmileyAlyssa @Malie
(If possible) someone from THT(@Liza, @Rodrigo, @Montoya, etc.)
FULL! 2-1 Narraters(secondary) @KarmicSans2 @Goobrgrlrye
X-tra jobs
Assistant Director(1) @OnceUponATime
Planners(3) @Sensei_Coder @StarryDream
FULL!!!Script writers(3) @Dude73 @AwesomeNachos @EggsOnSaturn1
Helpers(2) @RobotPro
FULL!!!Costume "Designers"(1) @RubyStars

Btw helpers just make sure everything's ok and stuff.

Form:
What job would u like?
What's your Hopscotch username?
Will you be nice?
Do you know me?
Anything else?

also there will be costumes! The costumes are gonna be pro pics!

OMTL

List
@ArtyAnimal
@AvocadoDont
@AwesomeNachos
@BellaWafflez17
@bluedogmc-official
@BubblegumCupcakeMix
@ButterBark
@Candycane
@ChocolateFox
@codingCupcake123
@ColourfulBlack
@ConnellCoder
@CreationsOfaNoob
@DA-BEASTY
@DMF
@Ella_13
@Explorer_
@FascinatingTreehouse
@FluffyMarshmellow
@FortatoBuilder
@FunkyGoldfish
@GiraffeProductions
@GLaDOS_On_Da_Forum
@happy12345678910
@HappyDolphin
@HopedHoper
@Hoppertoscotch
@Jess888
@JojoDude
@KarmicSans2
@KawaiiRose
@Kitkat26
@KoolM123
@KVJ
@MiiR_legend
@MudFlowerCat
@Murphy1
@PandaBlossom
@Paydent12
@PerfectPanda24
@PianoGorilla2006
@Potter_Head
@PumpkinGirl
@Rainboom
@RubyStars
@ScarySweetheart
@Sensei_Coder
@Silverdolphin
@SnowGirl_Studios
@Sprouse
@StarryDream
@Steelhooves
@StRiKe_Charler123
@Sugarisyummy
@Sweetlina
@Themasterofairjitzu
@ThePickle
@treefrogstudios
@TrevCoding
@Valgo
@Vortex.inc
@waddlemarco
@William04GamerA
@xXBARNSLEYFCXx
@Yellow_Mellow
@YaxinaYammy


#2

First like and reply!!


#3

Form:
- Script writer
- Dude73
- of course! :smile:
- Of course! :smile:
- not that I can think of right now, XD


#4

@ThePickle, can u PLZ fix the details?


#5

Ok, ur in! :D


#6

I tried...
@KVJ, can you fix it?


#7

Yay! Thank you so much! :smile:

When do we start?


#8

We start planning today, and the play is in 3-6 weeks!


#9

Do u like the idea? Sorry it was a lot to read XD


#10

Yeah! It's a cool idea! It sounds awesome! :smile:


#11

Thanks! Hopefully someone from THT can be in it. I'm really look forward to this :DD


#12

@KVJ plz fix omtl PLZ PZ,


#13

@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ@KVJ


#14

Yes @KawaiiRose @KawaiiRose @KawaiiRose and @ThePickle?


#15

Plz fix omtl on first post ty


#16

I'm just gonna wait :T


#17

:D


#18

Ok, ur in! Lemme add u :D


#19

Done lol.

Jut click the pencil to see what I did :joy:

Just put the details bit on a separate line like

this


#20

Would u laik to be in da HS play? Btw dis is only plan topik