Someone45356's topped general topic as tops topped topics (gt #2)

general_topic
pinguinos
electric-boogaloo
ae_was_here
someonedishwasher

#3066

It was like TF’s relationship and I, we kinda hit it off


#3067

at least it was only for a few days, imagine if u guys had spent the same amount of time we had being friends oof.


#3068

That would have broke me so badly


#3069

if thatd happen to me id have been in the :face_with_raised_eyebrow: stuck with that face for a long while and then never trust a single other person ever again lol.


#3070

I’d probably would have just left here lol


#3071

The one person who helped me get over it was Fizzy, she had a similar experience and that’s why were so close friends today


#3072

lol sometimes i feel like i take my friendships for granted, like i get real nice comments from tree all the time when im sad and i just put them aside oof.

at least im kinda aware of it now, i need to be more so that i can remember to not be like that on the moment lol.


#3073

also i have no idea who the person im talkin to is, but they’re good at drawing and we’ve been yes no battling for a while now on a hs kiddy wb lol.

its oofhello wb i think?


#3074

Identifying your flaws can help you overcome them, you’ve become better at not getting so mad about little things and you’ve just improved yourself a lot by identifying and working on it. It shows commitment and that you really do want to keep us as friends


#3075

and not even that but in general i fear that my actions towards u guys will also happen irl too, which is why im also putting an even bigger effort into stopping it lol.


#3077

lol my reps done for that school, i needa change schools if i ever wanna have a shot, but u know what at least i can take school easier w/o anyone else for me to be worrying about and stuff constantly lol.


#3078

Ha yeah, you’ve got us for now I guess.


#3079

Dude that is epic. Especially since you made it on hopscotch lol I couldn’t even hope to make it off hopscotch
And it got stuck in the filter because of the word s.uck :////
I’m pretty sure that the @hopscotch-curators could get it out tho


#3080

i spent a lot of time working on it lol. idk if they´d want to tho. and/or if they even can, ´cause i think only ana can.


#3081

Yeah it looks like u did by how good it is hhh
I’m looking at some old hopscotch curators posts and I’m pretty sure they can take projects out of the filter


#3082

nah its not that good tho, u could prob do better.


#3083

I could??? Pfft I couldn’t get close to that, I have no idea how shading works and I can’t do realism lol. It’s really good it basically looks real tbh.


#3084

hihihihhihihiihhi and
https://whiteboardfox.com/268790-9413-4035


#3085

ayy wasasasasasasasaup?


#3086

i tried @BlackSeal ´s style (and promptly failed)
27%20AM
im up for a challenge ill try grizzlyzoe´s next.