Solecise's General topic


#1

:D

Hi, this is actually @WhiteFeathers

This will be my backup account (if I either give up on my old account or if it gets hacked) I might be on this account occasionally to just look around in another “suit” (if you know what I mean… it’s interesting)

You can ask any questions or talk to me here or in my other general topic! (No 100% guarantee that I will respond right away, might be a day or two later)

Thanks for stopping by! -Whitefeathers


#2

Haha first reply
Also since I can’t access the drawing topic, have a drawing I did today:


@WATL


#3

AHHh that’s so goooood


#4

Hoy thanks @Grizzlyzoe :D


#5

Wow! That’s amazing!

I just wanna to say that I love your art!

;333


#6

ooh hey whitefeathers :333

idk sdsdsfsdfsfs


#7

You do??
I’m glad you do, it makes me happy to know that people don’t
hate
my art
I know that went pretty dark fast


#8

Hey my dood

Welcome to ____topia
Because I don’t know what to put in the blank


#9

Lol hehe it’s all good

so how are you??


#10

I don’t know

My teacher made my deer look evil


#11

Lol that’s really good tho

but that face. :00


#12

It’s totally up to something


#13

Ooh nice :+1::+1:

well you’re sure gonna get member soon like look at that art it’s going to get bam kapow chuuu


#14

Many thanks mate but naw

There’s a few things to fix but I like the ear and the nose
BECAUSE THEY ARE DARKER THAN THE RESTT


#15

THATS AMAZING OH MY GOODNESS H O W
Its honestly probably the best wolf drawing ive ever seen


#16

It’s beautiful ;0;


#17

I wish there was a jaw drop emoji but there isn’t.
It’s soooooo good!!!


#18

haha XD

idk make the yes a bit wider and more long but still kind a the same thickness? And make some parts of the fur a bit darker? idk what I’m saying but


#19

Very good!!
Your a great artist.


#20

How. Just… just how.