So yeh my general topic


#1

Hi I am a minecraft ME system someone be meh card.

This is my general topic.

So stay hopscotch related plz and know I am a minecraft ME.

Yeh yeh yeh carry on and bs hs related.


#2

Welcome to the forum! You can tag me any time like this @TheGreenBanana!


#3

How do u like my new profile picture?


#4

Am I new...

I am a minecraft ME system so I have been around for years...


#5

Yes it's cool! What is your favorite food?


#6

It cool! :grinning:


#7

Meh love :heart:️ chicken enchiladas but baked for thirty minutes not a second over.


#8

That's me waving.

Bc I am a ME


#9

Click this for stuffz


#10

Chocolate :chocolate_bar:

Yeh yeh yeh yeh meh love chocolate :chocolate_bar:


#11

hai are you new!! never have seen you here before lol
but i really like ur profile pic


#12

(Are you huggingfluffybear :0)


#13

hahahaha @KvJ i think you should meet this person hahahaha


#14

Meh faboulous.

But am I new..

That's a outstanding quiestion smarty pants

Why is is smarty pants and not smarty shirt.


#15

wait ur smartypants (omg u liked my projects thanks very much)
u remind me alot of KvJ Xd


#16

ᕕ( ᐛ )ᕗ


#17

(are you or not :stuck_out_tongue:)


#18

ᕕ( ᐛ )ᕗ

probz not.

But I mean why not, u can be anything

EVEN A COW


#19

XD wat are u @KVJ ur alot like him

like this

this hmmmmmm......


#20

Give me a hint who you are please