Gcully,read plz


#1

Hey gcully!i will make a account for us and plz tell me what name will our
Account name!!!thx


#2

Oh hi!

What is this for exactly?


#3

Oh just teaming with gcully as we are friends


#4

So you wanna be friends too .


#5

Oh I am friends with everyone!


#8

Can we be friends?

Also it's probably easier to tag @gcully :slight_smile:


#9

Yes,you can be friends with gcully and me


#10

KVJ!!!!i wanna know what is your hopscotch name(not the hopscotch forum):blush::smiley:
I am princess pearl of artā€‹:woman:šŸ¼in the hopscotch(not the hopscotch forum too:D)
Plz tell me:b


#11

Im KomplettverrĆ¼cktjunge :slight_smile:


#12

Thx KVJ I AM GOING TO SEE WHAT HAVE YOU MAKE IN YOUR ACCOUNTS!!!!!


#13

KVJ plz follow me,plz
You are soooooooo cool!!!
You got a featured too,am I right!!!!!!:woman:šŸ¼:woman:šŸ¼:woman:šŸ¼
(Sorry,I am too excited)


#14

Sure!
Thanks
And yeah!


#15

Sure @KVJ of core we can be friends! :slight_smile:


#16

Yay! :smiley: :tada: :smile:


#17

What is your hopscotch account @KVJ?


#18

It's KomplettverrĆ¼cktjunge!


#19

Ok thank you @MR.GAM3R


#20
  • Friends forever
  • Live love and have fun
  • The goggle eyed group
  • Just_Us

0voters

Choose up to 4 options


#21

Those are the names I think may be good


#22

Ok so who ** voted ** what