FILLER MULTIPLAYER – Discussion & Scoring Topic

oh lol i shouldnt have focused on my secured area xD ggs :D

8 Likes

Lol. ggs, Dlp2tf. Thx :]

5 Likes

oh this is so cool! i’m 8SD8kq @Tri-Angle

7 Likes

i dont have time to play now unfortunately :( maybe somebody else? and thanks hahaha

e: or you mean user id- lol

8 Likes

oh i didn’t read the whole thing- didn’t know i should say that to play :sweat_smile: it just said to say your id to rise on the leaderboard lol

e: o-

7 Likes

yeah theres no autojoin feature this time (security reasons) so i got confused lolz - twice today now! xD /lh /nm

8 Likes

awesome game!! anyone wanna play?

sx737e

ack tri didnt mean to respond to u :sweat_smile:

6 Likes

so I might’ve switched browsers
(for context my first experience with this game was on a school computer that just so happened to be unrestricted for whatever reason)

6 Likes

its fine - whats your new code?

6 Likes

uuhhhhhhhh is there a way to view the code after you’ve already dismissed it…? (apart from winning)

5 Likes

wow this is amazing, great job tri!

5 Likes

I can’t play it :sob:

3 Likes

Looks like a fun game. I’ll play later on my iPad. I loaded the project on my iPhone to check it out, so you can ignore that one user-id (I didn’t copy it anyways because I’m not going to use it). Once I load the game on my iPad, I’ll let you know my id.

Btw, is there a way to re-show your own user id in case you accidentally forget to copy it and/or accidentally copy something else?

@/Tri-Angle nvm. I see I’ll be able to see my id after a game. I might play a game sometime in the afternoon (EST)

5 Likes

nah you cant, you need to play a game first

thanks crosby :D

anybody up for a best-of-3?

5 Likes

[redacted]

(session ended by host due to inactivity. Please let me know when any of you are available).

@/Tri-Angle [redacted]

3 Likes

oh lol, i was eating sorry

719go1 join code

5 Likes

Gg

3 Likes

ggs :) best of three so: w1ax4f

4 Likes

ggs hahah - last round, 81bdqo

4 Likes

Gg. My user-id says it’s 0C. So that might be a little broken…

3 Likes