Drawing with Hopscotch Topic 01 [OFFICIAL]

Yes i do need info

What is this? Is it from miraculous ladybug or smth cuz i dont watch that…explanation mebbe?
Also wdym by a peacock gem by her hair…

1 Like

Ooohhh I gotta draw the whole person

Oh hah right I forgot

The Peacock Miraculous is a jewel that grants powers to the owner/user. I’d suggest looking up photos of it! Try looking for photos of either The Peacock Miraculous or Mayura for ideas

2 Likes

K thx!!!

1 Like

Yep, no problem!

1 Like
May Portfolio

@DaughterOfHecate here…um…
So I only did neck-up, and the expression is the best i could do for evil-ish…please gimme feedback… Did this on procreate, the final image will be transparent.


Please gimme feed back, I’m very proud of this (but those lips lol)

pls someone help me with drawing lips…
5
6
7
8
9
10

2 Likes

That’s so good

1 Like

U think so?! Ty!

1 Like

You need to learn how to add shading and then you’ll be very good

1 Like

Yes I’m working on that
I’m def better at shading on paper, digitally it can get hard…some ppl complain about my eye-size hehe, it is kinda huge lol

1 Like

That’s a bit big lol but not to bad

And yeah I saw your other art it’s good on paper

1 Like

Thx! Its purposefully big, i always liked those big-eye styles lol

1 Like

Lol ok

Next time focus on shading and probably lips and it will be purrfect

1 Like

Lips are the WORST. That’s my hardest feature :upside_down_face:
Also thx again!

1 Like
May Portfolio

Cerberus (unfinished)


2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

5 Likes

That’s so cool
Luv it

3 Likes

I’m better at watercolor and sketching on paper though.

Modern tech makes things much easier.

3 Likes

Whoa, mind blown - awesome art

3 Likes

Yo this is absolutely sick! I love all these drawings, keep it up

4 Likes

Ok thanks.

2 Likes