Drawing On Paper Compared to an iPad (Shading, Shaping, etc) Topic 20 [OFFICIAL]

bananas

#4147

You asked me, I told you!


#4148

Ok… LGBOT now


#4149

True that, but SPE33 did too.


#4150

Now this is epic! :joy:


#4151

my throat is all jacked up for some odd reason, It feels all swollen-

I´m attempting a new art style? I don´t like it because it makes me think of either STVH´s old style, Paul ter Voorde, or Jaden Animation…

the quality is REALLY bad on this pic-


#4152

Lol it’s great!


#4153

@YogiLC

I’m sorry but your makeover has been cancelled!


#4154

Is nobody going to talk about how pop/stars is in 4k aaa


#4156

Oh cool! It’s awesome! How do people draw so good??? I’m not good compared to this lol


#4157


Oh it’s swan


#4158

it’s okay captain


#4159

wOAH DUDE HEY


#4160

Haha thank you! Practice makes perfect ;))


#4162

wrong topic??


#4163

Any ideas for what to draw? Pretty bored rn just gimme a specific description of a girl


#4164

So,
Dark Tan skin
REALLY CLOSE TO WHITE blonde hair
Flower crown
Robin Hood cloak
Green eyes
Pink shirt
Idk


#4165

0-0

i was thinking more of a sketch

but I’ll try my best dont have your hopes too high because you’ll probs be dissapointed


#4166

Nah lol
This was just random!


#4167

hair length or color?

oop also full body or na


#4168

I’ll do full body nvm imma challenge myself today