BB coding group!


#1

Wanna join the BB group?
It's an advanced coding group. We will do advanced project and more. Everyone can join because you can learn and be better.
We need people who can work hard on things and never gives up!


Ranks:
Owner (can do everything): @BB-Box
Co-owner (can kick people and add people in the group. Can demote people's):
Moderator (can add people in the group. Can demote people's): @Candycane @Pingu
Leader (can add people in the group): @bluedogmc-official @EP125
Regular: @Sugarisyummy
Member: @TheRealBlah @Stradyvarious

You will be demoted if you aren't active much!


Form:
Hopscotch username?:
What are your strength?:
Will you be active?:
Will you support the group?:
What rank do you want?:
Will you be mad if you not get the rank you want?:
How often are you active?:
Extra info?:

You can change your hopscotch name to BB-(your name) or leave it at it is!


We will do collabs, games and more things!


Rules:
be nice!
Don't leave just for you think you are bad, because you're amazing!
Always try!
Never give up!
Don't hate!
Don't be sad if you get demoted!


OMTL

@BB-Box
@Kitkat26
@KVJ
@Black_Panther
@Holly_Aarmau
@Deadfr
@EsteemedTrout
@Catface4
@Paydent12
@karmicsans618
@LazyLizard
@RubyStars
@Sensei_Coder
@FunkyGoldfish
@Candycane
@William04GamerA
@Jess888
@ArtyAnimal
@EmmabugOnTheForum
@waddlemarco
@CreationsOfaNoob
@Rainboom
@PixelMaster64
@Potter_Head
@StRiKe_Charler123
@StarryDream
@tankt2016
@t7lks
@codingCupcake123
@Murphy1
@treefrogstudios
@MrHotdog64
@Hoppertoscotch
@Sugarisyummy
@MrGrilledChese
@AvocadoDont
@EP125
@bluedogmc-official
@UltimateCoder
@Ella_13
@Sweetlina
@xXBARNSLEYFCXx
@FluffyMarshmellow
@kenlauescuadro


Help with coding and fining a group
#2

I think I´ll join, but I don´t know right now.
First reply :slight_smile:


#3

So the form!


#4

Hmm, I will think about this :wink:


#5

Hopscotch username?: DaluvlyPingu​:penguin:
What are your strength?: Values and trail art. :333
Will you be active?: Yep
Will you support the group?: Yep
What rank do you want?: any rank is fine :333
Will you be mad if you not get the rank you want?: nope
How often are you active?: everyday
Extra info?: nope :P

Lol


#6

You will start as a leader!


#7

Form:
Hopscotch username?: Bluedogmc
What are your strength?: I like making and thinking of unique ideas! I'm also good with values!
Will you be active?:Yes!
Will you support the group?: of course!
What rank do you want?: I would love to be a co owner! I would use my power responsibly and I would love to help run this amazing group!
Will you be mad if you not get the rank you want?: nope! I'm honestly good with any rank!
How often are you active?: ALWAYS
Extra info: nope!


#8

Thank you ^^


#9

I'll add you as a moderator! Maybe you can lead collabs and more!


#10

Please can i join? :D
Hopscotch username?: Candycane :lollipop:
What are your strength?: Trail art idk
Will you be active?: Maybe, i will try my best, but check my latest topic for more info :wink:
Will you support the group?: durrrr
What rank do you want?: moderator/leader :stuck_out_tongue_winking_eye:
Will you be mad if you not get the rank you want?: No
How often are you active?: ishy at the moment
Extra info?:


#11

Thank you SOOO much! I promise to use my powers responsibily!


#12

@Candycane @Pingu @bluedogmc-official! Can all of you help me to add people to the group! Everyone can join but the hard thing is the ranks! Look how good they are and what you think the should be! Don't add people too co-host!


#13

Same...


#14

K! I might not be o in the afternoon, because I have a party to go to. But I will put this on watching and add people!


#15

1.sugarcodes
2.making smoothbackrounds
3.yep
3.double yep
4.any
5. Nope
6.forum everyday hopscotch working on everyday once I get active on Hs again (reviving myself)


#16

I'm going to start you has a member! BB can promote you when needed!


#17

Thank you for letting me in.


#18

Oh wait.
I'm moderator ;u;

@BB-Box THANK YOU SO MUCH ^^


#19

Someone else? When more people's have joined I think we could do the first collab!


#20

@EP125!