-1 is here... +2 has come... The Battle of Hopscotch has Arrived!

bsgc_was_here

#416

Sure.

**I herebly nominate @KyGuy64 **


#417

Lol thx should we make a +2 collab account or… @Master_Alchemist @GweTV @swca and everyone else.
no? Okay


#418

Sure, but I dunno how they work. I’ll ask @Rodrik834 because he’s smart.


#419

Yes
I volunteer as tribute


#420

Yay glad you can help @GweTV


#421

No prob m8


#422

So then these are the people making the projects:

@GweTV
@KyGuy64
???

Find a third person…

ASAP PLEASE


#423

Is there actual coded projects for this? And currently are projects actually being made?


#424

Yeah. Working a secret super cool -1 pixel art


#425

Yes

A +2 game


#426

Apparently

If it’s not, I’ve given 5 warnings and I’m watching this and for projects. If they’d don’t come out soonish, we’ll close ig


#427

OOOOOOoooooooOOOooooOOOf

Let me finish it


#428

I may or may not get something made. This is due on Fearless’s Birthday. I’ll try


#429

Here’s something
https://c.gethopscotch.com/p/104bu7p700
Yeah, the filter is my life now
It’s pretty lame, took me 5 minutes


#430

Soz i havent been active guys, peeps @'ed me alot but idk wats goin on


#431

Me


#432

So for +2:

@KyGuy64
@GweTV
@Legendary_myth

And, if you want, you can submit one too maybe… I don’t know…

Remember, theme is apocalypse, and it’s due the 14th! We don’t want this topic to close.


#433

My game is going really well so far. @Master_Alchemist


#434

Wut??? Do u need help? Cause I can help,


#437

Bleh